Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Informační systémy MSP- aplikace ve společnosti STROJÍRNA Vehovský s.r.o.
Vehovská, Lucie ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou informačních a komunikačních technologií, zejména pak jejich postavením ve společnosti a vlivem na světovou ekonomiku. Následně je práce zaměřena na funkcionalitu nejrozšířenějších aplikačních modulů informačních systémů a na podniky malé a střední velikosti, přičemž jsou zdůrazněny možnosti čerpání finanční podpory z fondů Evropské unie. Práce se orientuje na zavádění informačního systému v podniku a to jak z hlediska teoretického, tak následně praktického. Celý proces je předveden na příkladu společnosti STROJÍRNA Vehovský s.r.o. Závěrem hodnotím přínosy projektu, shrnuji závěry a vyvozuji důsledky zavedení ICT pro ostatní soudobé společnosti.
Informatické vzdělávání na středních školách s ohledem na potřeby vysokých škol
Vošický, Jan ; Marešová, Zdena (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Bakalářská práce se zabývá informatickým vzděláváním v České republice, a to zejména na středních školách, které nejsou zaměřené na informatické vzdělávání. Jedním z cílů je analýza informatického vzdělávání na středních školách. To úzce souvisí s návrhem legislativních dokumentů vydaných Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy České republiky (např. Národní program vzdělávání, Rámcové vzdělávací programy, aj.), kterými se bude práce zabývat taktéž. Dalším cílem je shrnutí požadavků vysokých škol na studenty v oblasti informatiky, což představuje určitý rámec znalostí, které by student měl ovládat, aby se bezproblémově zapojil do vysokoškolského studia. Hlavním cílem práce je analýza a porovnání úrovně výuky informatiky na středních školách s informatickými požadavky vysokých škol, se kterými se každý nastávající student vysoké školy setká. Rád bych poukázal na jejich asymetrii a nesoulad. Vlastní analýza a následné porovnání se opírá o reálná data získaná z dotazníkového šetření. Ve většině škol došlo i k osobním návštěvám. Výsledky analýzy a porovnání by měly vést k zamítnutí/přijmutí hypotézy, že informatické vzdělávání na středních školách nedosahuje potřebné úrovně pro bezproblémový přechod na vysokoškolský systém, a dále k vyvození doporučení a návrhů pro zlepšení situace v oblasti výuky informatiky na středních školách. Jelikož se práce zabývá školstvím, dojde také k zmapování tzv. Informatického prostředí, ve kterém se odehrává většina činností spojená se studiem.
Informační revoluce v Senegalu
Hankeová, Tereza ; Kváča, Vladimír (vedoucí práce) ; Kochan, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou informačních a komunikačních technologií v rozvojovém světě a to konkrétně v Senegalu. Jejím cílem je zjistit, jakým způsobem ovlivňují rozhlas, televize a Internet demokratizační rozvoj společnosti. První část práce je zaměřena na historický úvod informačních a komunikačních technologií v Senegalu a zdůrazňuje spojitosti mezi hlavními přelomovými obdobími moderní senegalské historie a rostoucím společenským vlivem těchto technologií. Druhá část již podrobně zkoumá dopady informačních a komunikačních technologií na senegalskou společnost, kulturu, ekonomiku a politiku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.